Postup při spolupráci
(při zastupování makléřem)


1) Domluvení termínu schůzky (telefonem nebo e-mailem).

2) Osobní setkání, konzultace potřeb klientů a nastavení vhodného řešení.

3) Domluvení nezávazného termínu prohlídky nemovitosti.

4) Stanovení možné tržní hodnoty nemovitosti. V případě výkupu předložení přímé nabídky.

5) Domluvení možné spolupráce a nastavení postupu prodeje.

6) Prezentace nemovitosti (nafocení nemovitosti profesionálním fotografem*, v případě nutnosti home staging*); obstarání nezbytných podkladů pro bezchybnou prezentaci na náklady makléře**; příprava textu inzerátu; schválení finální verze od klienta (ctíme pravidlo: Náš zákazník, náš pán, protože na Vašem názoru nám vždy zaleží).

* platí při prodeji nemovitosti (vždy pouze výhradní zastupování)
** platí při výhradním zastupování při prodeji nemovitosti a při výhradním zastupování při pronájmu nemovitosti (při volbě nevýhradního zastupování pronájmu Vaší nemovitosti Vás požádáme o dodání kvalitní fotodokumentace, předem děkujeme)

7) Inzerování nemovitosti, provádění prohlídek, komunikace s úřady. 

8) Zařizování a koordinace financování koupě nemovitosti prostřednictvím hypotečního úvěru pro kupující i zájemce.

9) Rezervace nemovitosti (po nalezení vhodného, prověřeného a Vámi odsouhlaseného zájemce dochází k uzavření rezervační smlouvy ve spolupráci s advokátní kanceláří, která po uhrazení rezervačního poplatku přebírá obchodní případ. Je Vám vždy plně k dispozici).

10) Příprava veškeré dokumentace (budoucí kupní, kupní smlouva, smlouva o úschově kupní ceny, zrušení břemene, vklad do katastru nemovitostí,...) ve spolupráci s advokáty, notářstvím, bankou. Samozřejmostí je zapracování Vašich případných připomínek. V případě, že je Vaše nemovitost zatížena hypotečním úvěrem, pomůžeme Vám ho doplatit přímo z kupní ceny. Dokážeme pomoci i s odstraněním exekucí, právních vad (věcná břemena, zástava, předkupní práva,...).

11) Zprostředkování bezpečné úschovy kupní ceny v advokátní úschově, kterou za Vás hradíme v plné výši.

12) Podávání návrhu na vklad vlastnického práva na katastr nemovitostí. Zajištění převodu družstevního podílu.

Poplatky za kolky, za listy vlastnictví, za ověřování podpisů a listin, za snímky z katastrálních map, prohlášení vlastníka a nabývací tituly,... hradíme v plné výši.

13) Předání nemovitosti vč. předávacího protokolu, revizních zpráv, plánů, pasportu stavby,...

14) Nabízíme pomoc při převodu služeb a energií.

15) Archivace veškerých smluvních dokumentů k obchodním případům - v případě potřeby Vám pomůžeme je kdykoliv dohledat.

Bonus pro naše klienty:

16) Porovnání současných smluv napříč finančním trhem (zda smlouvy stále slouží k účelu, k jakým byly založeny; zda by se u smluv v rámci finančního trhu našlo výhodnější řešení; zda jsou současné smlouvy stále skutečně potřebné a aktuální). V případě nutnosti možnost založení nových smluv (např. pojištění nemovitosti a domácnosti) a následný servis (osobní schůzky min. jednou ročně).


Se svými klienty navazujeme a udržujeme dlouhodobé, přátelské vztahy. Děláme vše proto, abyste byli s námi spokojeni a po úspěšném prodeji nebo pronájmu nemovitosti se znovu na nás obrátili nebo doporučili svým přátelům. Děkujeme.


Chci nezávazně poradit s prodejem či s pronájmem nemovitosti
(vyplňte formulář, ozvu se Vám zpět)